Co w niej takiego specjalnego?

Marc Jacobs to rewolucjonista. Zaczynając od 2001 roku, kiedy wypuścił tańszą i bardziej młodzieżową linię swojej marki, aż po dziś dzień, kiedy dokonał małej fuzji likwidując linię „Marc by Marc Jacobs” zostawiając jedną , która ma odzwierciedlać ducha ich obu.

Kampania Jacobsa na lato 2016 ma być podsumowaniem minionego roku. Marc Jacobs zainspirował się mową Lany Wachowski na gali w 2012 roku, gdzie otrzymała nagrodę ‚Visibility Award'(którą oglądał na youtube „więcej niż 150 razy”). W swojej nowej kampanii chciał odzwierciedlić nowoczesnego ducha Ameryki, wolności słowa i praw. W jego nowej kolekcji silnie są zaznaczone kolory niebieski, czerwony i biały, które symbolizują flagę amerykańską.

917543_950289478380141_25218298_n
12558945_525779557584928_116326136_n
12556162_1669128216680943_76010533_n
12552409_1655825938013512_416549826_n
12627842_219062715097500_1496335674_n
12568218_537802583046755_1390930209_n
12552279_1678946355696969_1511786950_n
12543169_1029778597094331_2030480572_n
12628025_571802756310775_1849041835_n
12556150_1648296978768140_609601701_n
12547652_538274273020949_1540954417_n
12547183_1107974405913648_898779251_n

W nowej kampanii wystąpiły osoby, które Marca inspirują, które były z nim od początku jego kariery i wytrwały przy nim tyle lat. Bette Midler, Lana Wachowski, Christina Ricci – to tylko niektóre ‚modelki’ tej kampanii. Marc wypuścił zdjęcia przez swój własny Instagram (@themarcjacobs), a w opisach opowiada nam szczegóły sesji.

Projektant zapowiada, że to nie koniec rewolucji i nie wszystkie osoby zostały jeszcze uwzględnione na zdjęciach. Już nie możemy się doczekać zimowej kampanii.

12534468_986217021453379_1822264991_n
12501954_1512606619040541_1223269290_n
12424493_916055578509118_1625822974_n
12545334_660271650771679_121144750_n
12519254_1701276240118490_1528429788_n
12424791_182327168795438_1181727911_n
12534423_968450189902315_1159952129_n
12534192_429949633870020_27308572_n
10666234_1510517472586571_1638021682_n